Monday, January 3, 2011

When house is not home

Tajuk je omputih tapi aku tulis dalam melayu.. Jiwa kemelayuan..
dah lame tak menjenguk. Dah masuk taun baru 2011. Tak lama lagi aku pun menjoinkan diri dan meng'up'kan diri kepada 30sen! Aiseh tua dah aku... Tiap kali taun baru azam pun baru.. baru keh? aku rase same je tiap2 taun.. ntah tercapai ntah tak! Azam aku taun lepas baru 60% je kot terlaksana. Lagi 40% mane ntah cicir aku pun tak tau!

Aku dapat pengajaran yang sangat mahal 2,3 minggu ni. Yang termahal rasanya. Orang-orang yang berada di sekitar aku tau lah apa yang berlaku. Aku sangat terkesan dengan apa yang berlaku. Rupa-rupanya peristiwa itu membawa satu lembaran baru dalam hidup aku.

Terima kasih kepada Ilahi atas segala-galanya.
Malas aku nak menceceh panjang lebar.. tapi errr.. aku rindu sehh! paham-paham sudeh...

0 comment: