Saturday, March 5, 2011

Selepas hujan...

Lokasi: Di rahsiakan.
Waktu: 7.19pm
Tarikh: 10 Febuari 2009
Keadaan sekeliling: BiaseSuhu: Normal
Keadaan diri aku: Occay~!!
Lagu: Sini takde winamp

Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim..

Update di sini? Sempat lagi? hehehe...
Byk cerita. Tapi tak mampu nak cerita semua. Masa yang terhad, kemudahan yang tak berapa nak ada. menghalang aku nak cerita semua. Nantilah, bila semua ok akan ku cerita..

Terima kasih.
Pada kawan aku, yang menemukan aku dengan laman sesawang peribadi dia itu.
Terima kasih, pada dia yang menceritakan hal aku di laman sesawang peribadi dia itu.
Terima kasih, pada dia yang mendoakan perkara itu di laman sesawang peribadi dia itu. Aku kira, tuhan makbulkan doa itu. Dan semoga tuhan terus memakbulkan doa-doa dia yang lain juga. Dan semoga tuhan terus memberikan kebahagiaan pada dia. Dan semoga tuhan terus memberi kekuatan pada dia. Dan semoga tuhan terus melindungi dia.

Hehe..Update?
Heh..suke aku la kan.
Blog aku. Tapi, pada sapa yang dah biasa.
Bila rajin update. Hari hari mau. Bila Datang mood malas.
Hari hari tak mau. Mau? Tak Mau?

keje aku dah beresss.
FUh...lega beb ... lega.......
hahahaha.. lega woo!!
SUka WoooOOO! Dan mcm biasa, last-last minit ni adalah perangai aku, dan mungkin aku dah tersebar ke seluruh penduduk tmpt aku keje.

Mmg jawabnye semua last minit.
Ah ape nak peduli. Janji beres.

Semalam semuanya normal.
Tak tenangkah aku?
Aku perlukan rawatan?
Ubat ape aku nak makan?

Katanya aku berpe'el..
Siapa sebenarnya..

Aku okkay!
Okkay je aku!
Memang aku okkay!

Wahai shabat dengarlah..

Satu ketika dulu aku pernah berdoa
Doa aku di tempat yang paling suci.
Doa untuk merubah dan berubah
Dengan sepenuh hati
sepenuh jiwa

Sebahagiannya..

"Jika dia"

0 comment: